ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΥΠΩΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΑΝΑΓΟΜΩΣΗ ΜΕΛΑΝΙΩΝ INKJET- TONER







InkCenter  Πετρούπολης  
 
Γεμίζουμε τα  μελάνιασας, φτηνά & υπεύθυνα!!!                      Με εγγύηση καλής λειτουργίας 100% ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ
INKCENTER 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 56 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Τηλ/Fax: 210 5066599 
( αναγόμωση μελανιών inkjet-laser-fax-φωτοτυπικών )


ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΆΔΕΙΑ ΜΕΛΑΝΟΔΟΧΕΙΑ










Καλές εκτυπώσεις





 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΝΕΟ  ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ









Μπορείτε να δείτε που βρίσκεται
το κατάστημά μας, πατώντας
το παρακάτω link..





7 σχόλια:

  1. Εγώ έχω έναν εκτυπωτή HP , με 4 μελάνια ξεχωριστά Νο 364.
    Τα έχω γεμίσει 5 φορές μέχρι τώρα , και τα μελάνια , και ο εκτυπωτής
    Δουλεύουν μια χαρά . Με τον εκτυπωτή βγάζω φωτογραφίες σε κανονική
    Εκτύπωση , και τύφλα να εχουν τα καινούργια . Επίσης έχω δει διαφορά σε ποσότητα
    Εκτύπωσης . Και για όλα αυτά που λένε ότι χαλάνε οι εκτυπωτές , η τα μελάνια , είναι μπούρδες . Και επίσης το γέμισμα γίνεται συνήθως επιτόπου και μπροστά στα μάτια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΑ , ΚΑΙ ΜΕΛΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν κύριοι και κυρίες . Ο κύριος χρηστακης Γιώργος ( inkcenter στη Πετρούπολη ) εκτός το ότι του έχω ζητήσει μου το έχει φέρει , αλλά μου ξεβούλωσε και τον εκτυπωτή μου . Είναι ένας Epson που δεν τύπωνε καλά , και τώρα είναι μια χαρά και δυο τρομάρες . Υπάρχει εκεί συνήθως και ένα παλικάρι , που ήρθε και με βοήθησε με τον υπολογιστή μου , και μου εξήγησε και κόπια πράγματα που δεν ήξερα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά σε όλους καί καλές εκτυπώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ για να είμαι ειλικρινής μέχρι πριν λίγο καιρό αγόραζα μελάνια . μια φορά πήγα και γέμισα μελάνια από έναν στον κορυδαλλό αλλά δεν μου κράτησαν καθόλου , τύπωσα μια εργασία μου και με άφησε στην μέση , ούτε 130 σελίδες δεν μου τύπωσε το μαύρο . μετά από καιρό μου είπε ένας φίλος ότι υπάρχει ένα μαγαζί στην Πετρούπολη που γεμίζει μελάνια , και ότι ο φίλος μου δεν έχει προβλήματα και του κρατάνε αρκετά . πήγα να δοκιμάσω πάλι μια φορά να δω . μόλις τα πήρα τύπωσα πάλι την ίδια εργασία για να συγκρίνω . τύπωσα 330 σελίδες περίπου και έχει ακόμα . δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ τον συστήνω ανεπιφύλακτα . το μαγαζί λέγεται ink center και είναι πάνω από την πλατεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου !!! και δίνει και μια κάρτα που λέει ότι στα δέκα γεμίσματα σου κάνει ένα δωρεάν με την κρίση που υπάρχει καλό είναι και αυτό

      Διαγραφή
  6. Παιδιά γεμίστε άφοβα δεν παθαίνει τίποτα ο εκτυπωτής . και έχει και πολλά + όπως περισσότερο μελάνι από ότι έχει ένα γνήσιο , το κυριότερο είναι πολύ πιο φτηνά από το να αγοράσεις καινούργιο , και τα γεμίζεις και πολλές φορές , και το κυριότερο ….. ότι και να γίνει απευθύνεσαι στον ίδιο , και όχι χαλασμένο τηλέφωνο όπως της εταιρίες . συνεπώς το συστήνω ανεπιφύλακτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή